مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-01دانش

فارس من| تعویق زمان آزمون کارشناسی ارشد؛ خواسته جدید مادران دانشجو


با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش کنکور کارشناسی ارشد در 4 اسفندماه برگزار می شود، اما برخی از داوطلبان کنکور از جمله مادران دانشجو خواستار زمان تعویق کنکورشدند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ  سازمان سنجش طبق روال سالیان گذشته جدول زمان بندی کنکور کارشناسی ارشد 1403 را در سایت خود منتشر کرد، با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1403 در روز جمعه 4 اسفند 1402 عنوان شده است.

در این میان برخی از داوطلبان کنکوری از این بازه زمانی ناراضی هستند، این نارضایتی ها به سامانه فارس من نیز رسید و برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار تغییر زمان کنکور ارشد به اردیبهشت ماه   شدند.

این کاربران در پویش خود آورده اند: زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد بلاتکلیف است و هر سال جا به جا می شود، اردیبهشت ماه زمان خوبی برای برگزاری بود.

اما حالا کنکور به عقب کشیده شده و در اسفندماه برگزار می شود.

هر سال زمان شروع ماه رمضان بیشتر به زمستان نزدیک می شود، سوال من این است که تا کجا می خواهند زمان برگزاری کنکور ارشد را تغییر دهند؟ دو سال دیگر ماه رمضان تقریبا در بهمن ماه شروع می شود، در این صورت تکلیف کنکور ارشد چیست؟ به بهمن ماه منتقل می شود؛ برای سال های بعد چه اتفاقی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تعویق زمان آزمون کارشناسی ارشد؛ خواسته جدید مادران دانشجو

فارس من| تعویق زمان آزمون کارشناسی ارشد؛ خواسته جدید مادران دانشجو